Halaman

Jumaat, 21 April 2017

REKOD TANPA KALAH MAHU DIKEKALKAN PKNP


IPOH: Misi utama Perbadanan Kemajuan Negeri Perak (PKNP) FC ketika bertemu Kedah dalam aksi suku akhir kedua Piala FA di Stadium Perak, malam esok hanya mahu mempertahankan rekod tanpa kalah di gelanggang sendiri.

Jurulatih PKNP FC, Abu Bakar Fadzim berkata walaupun anak buahnya berhadapan tugas berat tetapi bukan mustahil impian itu mampu dilaksanakan. 

"Tiada yang mustahil dalam bola sepak. Apa yang perlu ialah pemain tumpu sepenuh perhatian terhadap perlawanan dan elak melakukan kesilapan," katanya. 

Justeru, Abu Bakar berharap pemain tidak gusar dan bimbang terhadap lawan yang menumpaskan mereka 6-1 dalam pertemuan pertama di Alor Setar. 

"Bagi saya menang saja sudah cukup. Kami memang tidak diberi sebarang peluang pun. Memang tidak akan berlaku sebarang keajaiban iaitu memadam defisit lima gol," katanya. 

Abu Bakar setakat ini sudah membuktikan kemampuannya dengan mengemudi PKNP FC menempah kejayaan bermula muncul naib juara Piala FAM 2016 suku akhir Piala FA serta layak ke Piala Malaysia 2017.

Sumber BHOnline

Share:

0 comments:

Catat Ulasan

Support Us

Popular Posts

Jumlah Pelawat

Subscribe

propeller

proppeller

Back to Top
 
Youtube Channel Image
PKSR Subscribe To watch more Blogging PKSR
Subscribe