Halaman

Sabtu, 13 Mei 2017

LIRIDON "TAKUT" MENENTANG TERENGGANU


ALOR SETAR: Pemain import Kedah, Liridon Krasniqi menegaskan, dia tidak sesekali memandang mudah cabaran Terengganu dalam aksi separuh akhir kedua Piala FA di Kuala Terengganu, Sabtu ini. 

Dia yang tidak dapat beraksi pada aksi Liga Super menentang PKNS FC Selasa lalu akibat penggantungan kad kuning, mengakui Terengganu bukannya pasukan yang boleh dipandang ringan. Malah, katanya skuad Penyu juga memiliki kelebihan beraksi di laman sendiri yang dilihat boleh menjadi faktor untuk memadam kelebihan satu gol yang dibawa Kedah dari aksi separuh akhir pertama. 

"Terengganu berada di tangga ketiga Liga Perdana, mereka mampu melakukan kejutan jika kami tidak berhati hati. Mereka juga memiliki jurulatih berpengalaman Irfan Bakti yang memberi saingan terbaik dalam Liga Perdana setakat ini," katanya.

Katanya, perlawanan di Kuala Terengganu juga memberi kelebihan kepada tuan rumah yang akan mendapat suntikan motivasi sokongan peminat tempatan. 

"Saya dapat rasakan debaran yang semakin memuncak kerana setiap pemain yang beraksi di pentas separuh akhir pastinya mahu beri aksi terbaik untuk membantu pasukan layak ke peringkat akhir. 

"Bagi saya semua pemain sudah bersedia daripada semua aspek termasuk mental.

"Kami mahu menjayakan apa yang dirancang (pemangku) jurulatih, Kedah Nidzam Adzha," katanya yang mengidam untuk menjulang Piala FA bersama Kedah musim ini.

sumber BHOnline
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

Support Us

Popular Posts

Jumlah Pelawat

Subscribe

propeller

proppeller

Back to Top
 
Youtube Channel Image
PKSR Subscribe To watch more Blogging PKSR
Subscribe