Halaman

Selasa, 23 Mei 2017

KFA DAFTAR NIDZAM KETUA JURULATIH KEDAH BARU


ALOR SETAR: Penantian peminat dan penyokong bola sepak Kedah mengenai status pemangku jurulatih Kedah Nidzam Adzha Yusoff terjawab apabila beliau kini dilantik sebagai ketua jurulatih baharu Kedah menggantikan Tan Cheng Hoe yang meletak jawatan pada 1 April lalu. 

Ini dimaklumkan oleh Nidzam Adzha Yusoff sebelum skuad Kedah mengadakan latihan petang ini di mana dia kini didaftarkan oleh Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) sebagai pengendali utama skuad Hijau Kuning selepas berjaya membawa pasukan Kedah menjuarai Piala FA buat kali keempat. 

"Saya ingin mengucapkan terima kasih dan penghargaan kepada Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) kerana memberi kepercayaan kepada saya dengan mendaftar saya sebagai ketua jurulatih. 

"Kini saya mahu terus fokus meningkatkan lagi prestasi pasukan dalam Liga Super dan Piala Malaysia yang juga bakal memberi cabaran besar untuk saya. 

"Saya perlu bekerja keras memastikan momentum kejayaan Kedah diteruskan seperti yang telah dirancang. Bukan mudah untuk mencipta kejayaan besar apatah lagi mahu meneruskan momentum kejayaan yang sudah dikecapi pasukan. Namun saya bertekad mahu beri sepenuh kemampuan dan keupayaan saya demi kejayaan yang dinantikan pasukan Kedah."

 Ditanya mengenai pembantu jurulatih, beliau masih belum memberi apa-apa bayangan dan akan menentukannya dalam masa terdekat. Skuad Kedah kembali berlatih di Stadium Darul Aman bagi persiapan menghadapi perlawanan Liga Super menentang T Team pada 24 Mei ini.

sumber BHOnline
Share:

0 comments:

Catat Ulasan

Support Us

Popular Posts

Jumlah Pelawat

Subscribe

propeller

proppeller

Back to Top
 
Youtube Channel Image
PKSR Subscribe To watch more Blogging PKSR
Subscribe